čtvrtek 23. července 2009

Inovační agenda

Blog jsem teď skoro týden flákal, takže musím pracně lovit v paměti. V pátek jsme v práci zas už od devíti od rána seděli nad produktovou roadmapou pro rok 2010. Jako vždy jsou jen limitované peníze na investice, takže se musí zhruba polovina věcí vyházet a realizovat jen ty s největším potenciálem. Nějpřevratnější novinky se vtipně přesunuly pod "inovační agendu" ať to prý znamená cokoliv. Inovační agenda je takové univerzální zaklínadlo. Neustále se mluví o tom, jak se musí vyhradit peníze pro projekty, které mohou být velmi slibné, ale mohou také skončit naprostým nezdarem. Žádné peníze se ale stále nevyhradily a agenda se přehazuje mezi lidma jako horký brambor. Nejnověji jsem vše dostal na starosti já. Tak uvidíme.¨
Nešel jsem ani na oběd, protože jsem chtěl odejít dřív. Nakonec jsem však místo o půl šesté odcházel asi v 17.20.
Původně jsme měli jet na víkend s prckama na Benátskou noc, ale Aladin hlásí hnusný počasí, tak zůstáváme doma. Jsou u nás na návštěvě Yardovi, takže děcka úspěšně demolují byt. Já dělám Mojito a kecáme s Yardem. Chtěli jsme s Míšou večer do kina, ale nesehnali jsme hlídání. V osm odjíždí Yardovi a my dáváme děti spát. Čtu jim ještě knížku na dobrou noc, když přišla Míša a říká:
"Mně se ještě nechce spát, vyrazíme někam."
"A kam?"
"Třeba na tenisák, Lukyn tam je s kámošema z Těšína,"
"Co děti? Jsou v pyžamu"
"Tak je zas oblíknem."
A šli jsme. Lukyna s Petrou jsme ale potkali hned před barákem, když se už vraceli. Šli ale zrovna k Radkovi S., kterej slaví narozeniny, tak jsme se přidali. Oslava to byla luxusní. Grilovalo se na balkóně maso, pouštěly fotky z dovolené na motorkách v Itálii, kecalo se, jedlo a pilo. Odcházeli jsme někdy po desáté hodině. Doma to děcka hned zalomily a my šli spát chvilku po nich.*

Žádné komentáře:

Okomentovat