středa 7. října 2009

T-Mobile

Ráno chci jet na mašině, ale Míša, chce abych vzal Jerouše do školky, takže jedu MHD. V práci jsou na besedě kosmonauti, ale my musíme vyšívat na business plánu pro příští rok. Vzájemně si předáváme informace a já pak jdu na schůzku se sítěma. Ti mě hned vítají otázkou: „Máš peníze?“, čímž myslí, jestli budou mít dostatek peněz na investice do sítí na příští rok. „Já jsem po výplatě v debetu,“ odpovídám dvojznačně a probíráme jejich vstupy. Celkem se shodujem a oni dokonce trvají na tom, že svou část zpracují a dodají nám sami.
Místo oběda jedu na pohovor do T-Mobile. Objevila se totiž ještě jedna velmi zajímavá nabídka. Mám kvádro a kravatu a sekretářka mě uvedla do kanceláře ředitele divize, kde pohovor probíhal. Popíjel jsem kafe a čekal až dorazí. Překvapilo mě, že byl naprosto pohodově oblečen. Když mě viděl, tak řekl:
„Moment, vemu si sako, ať se srovnáme.“
„Já si ho naopak sundám, protože je tu dost vedro,“ kontruji a pak už jsme se bavili o nabízené pozici. Nabídka nebyla z těch, co se neodmítají, ale špatná rozhodně také ne. Ještě před nedávnem bych dlouho neváhal, ale teď se mi ta Anglie jeví jako daleko zajímavější příležitost. Já vím, je těžké pochopit v jakém člověk může být stresu, když si vybírá z několika pozic s podmínkami na které jiní ani nepomyslí, ale věřte mi, že to není vůbec žádná legrace. S hlavou ještě zamotanější než předtím jsem se vrátil do práce. Odpoledne jsme dodělali ty první vstupy pro BP 2010. Kolem čtvrté se ještě stavil Petr K., který chtěl poradit s pohovorem. Poslední dobou jsem na to expert. Probrali jsme to a budu mu fakt držet palce. Byla by psina, kdyby to dopadlo.
Večer jsem dorazil doma zbytek Lasagní a pak jsem četl klukům knížku. Řádili dneska jak černá ruka a Míša z nich byla dost na nervy. Když se alespoň stáhli do pokojíka, tak jsem zapojil přehrávač v ložnici a pustili jsme si romantický francouzký film Studentka. Míša usnula ještě před polovinou a já si pustil počítač a v klidu jsem si stáhnul další díl Big Bang Theory. Spát jsem šel konečně před půlnocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat