čtvrtek 5. listopadu 2009

Fish and Chips

Ráno beru Pašíka do práce. Dneska dovezou auto co jsem si vybral z relokační nabídky a Pašíka musím vrátit. Zaparkoval jsem v garážích a nechal klíče na recepci. Dopoledne jsem měl jednání s finanční manažerkou pro ČR a SK. Ukázalo se, že to je Slovenka. Probrali jsme všechno kolem rozpočtu pro příští rok a pak mě šla ještě představit holce z HR, která je Češka. Takže nás Čechoslováků tu je nakonec docela dost. Navíc jsem se dovzěděl, že ve Windsoru budou v sobotu farmářské trhy, tak se tam určitě zajdu kouknout. Znovu oběd s týmem v jídelně. Fish and chips. Rybu jsem posypal tunou pepře a polil dvěma citrónama a stejně byla bez chuti. Hranolky jsem ani nedojed. No aspoň tu zhubnu no. Odpoledne přišel mail od agentury. Oba domy nedopadly. Tohle už je šílený, my snad nic nenajdem. :(
Večer jsem v Tescu koupil jen deštník a 8 piv. Před domem čekalo překvapení. Vauxhall Astra v metalické modré barvě, celý v kůži a dokonce s navigací v palubním počítači. Tak za ty peníze fakt luxus.
Večer jsem koukal na Black Books a šel jsem spát zase kolem půlnoci.

1 komentář: