sobota 1. ledna 2011

Cože? Nože!

Ráno bylo brutální. Bylo mi nesmírně zle a cítil jsem strašné vyčerpání. Začal jsem vařit guláš, ale dostal jsem se k oloupání jedné cibule, načež jsem si vyčerpaný šel znovu lehnout. Probudil jsem se podruhý v jedenáct a pokračoval ve veledílu. Nakonec jsem vařením guláše strávil prakticky celej den a jedli jsme někdy k večeru. Hitem dne byly bezesporu "Nože". Zátka s Joskou se na Zélandu naučili novej způsob hulení. Nože se rozpálí do ruda a hulení se strčí mezi ně a někdo vdechne kouř kterej vznikne přes plastovou lahev s uříznutým dnem. Tolik teorie. V praxi to fungovalo asi takhle: Běžná debata, o něčem mluvíme a najednou Zátka vykřikne: "Cože?! Slyšel jsem nože?" A nadšene narval dva jídelní nože do kamen. Všichni na to pak zapomněli, takže najednou někdo zařval: "Nože!" a všichni ostatní: "Cože?!" a začali se strojit, oblékat, dávali si šály a rukavice, protože venku byla fakticky brutální zima. Pak celá partička vyběhla navlečená ven a někdo v kožených rukavicích vytáhl rudé nože z kamen a vyběhl ven, kde už všichni nadšene čekali s plastovou lahví a palicí. "Auuuu! Kurva ty pálej!" zařval nosič a narval oba nože do sněhu, kde jen hlasitě zasyčely. "Tak zas hovno," pronesl někdo a šlo se zpátky do chaty, kde se celý proces opakoval.
"Cože? Nože!" byl hit a spolu s "Daytime. Nightime!" se staly hláškami dne. Večer dorazil Raspa se Žižkou, takže jsme skvěle zabékali a byla to perfektní tečka za suprovým víkendem.
Chata se konečně vytopila a noc byla skutečně vášnivá. Prozřetelně jsem si na sebe hodil jen otevřenej spacák, ale i tak jsem se nahoře budil vedrem. Míša si vlezla k nám nahoru, takže jsme na posteli pro dva spali čtyři. Míša, Já, Máca a Čerw.
Máca se v noci odstěhoval na zem. Ráno to komentoval slovy: "Jsem se probudil mezi dvěma radiátory..."

Žádné komentáře:

Okomentovat