středa 4. ledna 2012

Another morning

Budí mě nějaké zvuky venku. Rozespale koukám na hodinky. TŘIČTVRTĚ NA DESET! No jasně, já si nenastavil budík! Najednou si uvědomuju, že jsem si ale ani neposunul čas na hodinkách. Takže se by se to dalo stihnout. A od tý doby jsem si připadal jak chirurg s perfektně vycvičeným operačním týmem.
Potřebuju se rychle obléct! Zjišťuju, že mám na sobě bundu, kalhoty i boty. Done. Potřebuju hudbu. Zjišťuju, že sluchátka mám stále v uších, stačí je odpojit z iPadu na kterým jsem spal a zapojit do iPhonu. Je vybitej. Šahám do kapsy a tam je baterka i s kabelem. Sbíhám dolů. Kartu do práce! Leží na stole. Klíče! Jsou na věšáčku. Popadnu kolo, pouštím náhodně něco z playlistu a šlapu do pedálů. Je nádhernej den. Svítí sluníčko a já sem našlapanej energií. Do sluchátek hraje Cat Stevens „Another Saturday night I have some money and I just got laid Now, how I wish I had someone to talk to..“ a já šlapu do pedálů tak, že chvílema zvedám přední kolo, projíždím kaluže středem, zpívám nahlas, míjím labutě na Temži a zatáčky beru náklonem. „Another fellow told me he had a sister who looked just fine“ zní mi do sluchátek a já se chechtám a sem naprosto šťastnej a ignoruju veškerou realitu světa kolem. Skáču s kolem z chodníků na cestu, přes retardéry a kolem zábrany a vjíždím do garáží v práci. Schodiště beru po dvou. Je 9:05. Like a boss! Dávám ledovou sprchu beru čistou košili a plním maté do kalabasy. Vím, že tohle vyprchá, ale zkusím něco udělat dokud sem takhle nakopnutej.

Link: Another Saturday Night - YouTube

Žádné komentáře:

Okomentovat