úterý 7. března 2006

Dokončuji byt

Při pracích na dokončení našeho nového obydlí jsem objevil několik pravidel, které mohou být mnohým lidem také k užitku:

Hobbitovo pravidlo č.1: Po 8mi pivech už není bezpečné malovat z vršku štaflí.

Hobbitovo pravidlo č.2: Není možné domácím luxem značky AEG vysávat cihelný prach.

Hobbitovo pravidlo č.3: To, že je u jističe nakreslený obrázek pračky neznamená, že se tím jističem vypíná pračka.

Hobbitovo pravidlo č.4: Již položenou plovoucí podlahu je možné řezat maflem z půjčovny přímo na betonu.

Hobbitovo pravidlo č.5: Hergot když chceš udělat v plovoucí podlaze díru i pro trám, tak na to zkus nezapomenout než začneš stavět bar. :)

Hobbitovo pravidlo č.6: Přestřihnutí hlavního přívodního drátu k zásuvkám odtaví kus štípaček a vyhodí hlavní jistič ve sklepě.

Hobbitovo pravidlo č.7: Pokud v kuchyni odšroubuješ zakončovací kohoutky z rozvodů vody a jdeš si do koupelny umejt ruce, není dobrý nápad jít pustit hlavní uzávěr vody, když v koupelně žádná neteče.

2 komentáře:

  1. :-D Já jednou v bytě předělával zásuvky (vždyť jsem přeci elektrikář žejo) a pak jsem šel zapnout jistič a normálně jsem rozsvítil rozvaděč, nekecam :-D No hlavní jistič od bytu se odebral na věčnost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, elektrikáři jsou hodně nebezpečná banda lidí. Zejména, když se přiblíží k rozvodům elektřiny. Taky jsem do toho šel s přesvědčením, že když mám padesátku, tak jsem nesmrtelnej. :)

    OdpovědětVymazat