neděle 13. června 2010

Plzeň v Londýně

Ok, chtěl jsem vám napsat něco o těch posledních 14 dnech, ale mám v mozku nějak temno. Byly to v práci náročné dny business plánování, kdy se mi o Excellu snad i zdálo a doma jsem se snažil vybalovat a zabydlovat se. Dolehl na mě zase takový nějaký splín toho, jak dlouho už jsem nebyl v Čechách, s kamarády na pívečku a tak jsem hrozně zaotoužil po tom zažít večer nad Plzničkou a hospodským pokecem. Ale kde to tady sehnat?! Zadal jsem do Googlu prostý dotaz „Nejlepší točené pivo v Londýně“ a na druhém místě mi to vrátilo odkaz na můj deníček (na prvním byl nějaký nesmysl). To nejen znamenalo, že Google neví, ale že jediná osoba, která by to mohla vědět jsem já. Já sám! OK, tak mysli přece! Když si Google myslí, že to víš, tak to musíš vědět. Uvědomil jsem si, že mi tu lidi vyprávěli jakousi báji o Česko-Slovenské hospůdce, provozovanou už léta českými majiteli. Zeptal jsem se pana Googla a ten ochotně vrátil adresu. Zdá se, že ji zakládali už za Beneše a těch pár referncí bylo vesměs pozitivních. Hodil jsem zprávu na pohyby.co.uk, že tam plánuju vyrazit a sháním společnost. Ozval se jeden nadšenec a domluvili jsme se na neděli...

..zápis nedokončen...

Žádné komentáře:

Okomentovat