pondělí 30. července 2012

Benátská noc

Dva pankáči u silnice pohoršili celej autobus. "Jé to jsou mý kamrádi!" Plzničky u stánku. Nohavica skvělej jako vždy. VIP zóna, jen pro zvané a nás (bez Masa). Hospodskej fotbálek, vyhraný rumy. 300 za vrácený kelímky. Ztratil se Maso. Nový opilecký kamarád Daniel. "Maso, když jsme tě ráno našli v tom stanu, tak mi bylo tak trochu líto, že se ti něco nestalo a neležíš někde úplně jinde". Pokec do rána. "Hele tady možná rušíme lidi kolem." "OK, tak už držíme hubu." Ze stanu: "Tak šli jste do tý černý uličky nebo ne?" Málem rána od klepoucího se feťáka. "Máš rád svý zuby?" -"No abych byl upřímnej, tak moc ne." Joint při východu slunce. V sauně by se spát dalo, v tomhle stanu ne! Punk's not dead, oni jen spinkaj u silnice. Pařba a pak šlofíček na Fixe. Šlofíček na Schmitzerovi. Šlofíček na Blue Effect. Kabáti ve slejváku. Závěrečná zevlovačka na polšťářích u Jacka Danielse. Ohňostroj koutkem oka. Luxusní česnečka. Spíme ve stanu! Tři kluci, dva spacáky. "Nevíš proč tu nejsou ty holky se zmrzlinou?" "Nevím, včera jsem jim dal na dobití iPhone a od tý doby je nikdo neviděl." Spřátelení opilci. Opíkovi skvělí rodiče. Okno. Jdeme bourat stan. Jointík. Okno. Fesťák, kebab, nějaký kapely. Okno. Jdeme bourat stan II. Okno. Soutěžíme u Jacka Danielse. Jsem s holkou na polštářích u Jacka Danielse. Vyhodili nás z polštářů u Jacka Danielse. Po mobilu zmizela i peněženka se zlatým řetízkem. Vyhodili nás z prostoru za Jackem Danielsem. You simply cannot get here just a little bit of poetri. Cizí lidi, ale hodný, vemou mě domů. Opík ztratil i stan. Jedu autem v pěti lidech, který neznám. Hraje Nohavica. Jdeme ještě do Dásně? Manažer plačky prosí pankáče, aby šel spát, že má ráno meeting. Dvě ráno. Pokec s Mrkem do tří. Našel se stan, mobil i peněženka.

1 komentář:

  1. Máš skvělé historky :D Začala jsem číst kvůli letošnímu Přežití, kde jsem taky byla...no a pak už jsem se nemohla odtrhnout. Nechtěl bys vydat knihu? :-) Vážně super, směju se u čtení jak blázen.
    Dík! Jen tak dál.

    A.

    OdpovědětVymazat