sobota 15. srpna 2009

Kohátova svatba

Budí mě máma asi v osm ráno, že jdou dohledávat a abych se zatím postaral o děti. Nejsem v provozuschopném stavu a tak je beru k sobě do pokojíka, dávám jim hračky a znovu usínám. Asi po hodinu slyším auto a posílám kluky ven. Spím až do půl jedenácté. Ten čas mě po probuzení dost vyděsil. Rychle snídáme a jedem do Trutnova. V parku, kde má Kohát svatbu máme být o půl dvanácté – tou dobou jsme ale teprve na náměstí a já letím koupit nějaký oblečení, protože věci na svatbu zůstaly v Praze v garáži. Mám neskutečné štěstí v jediném obchodě s hadrama mají jediné džíny, které mi perfektně sednou a stojí jen necelé čtyři kila. Beru ještě tričko ve slevě a nechávám si obojí hned na sobě. V parku mě překvapilo, že jsem potkal Ďaba i BSK a zjistil jsem, že večer na oslavě bude hrát Raspa, Čiko i Ďab. Zdá se, že to bude velkolepej večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat