pátek 7. srpna 2009

Nové gumy

Ráno se budím na gauči v klubovně. Většina lidí někam zmizela a jen pár jich spí různě kolem. Ptám se Zilvara, zda mě vezme. Nevypadá provozuschopně. Všichni leží jako mrtvoly. Beru věci a vybíhám ven. Ve dne vše vypadá úplně jinak. Nacházím tramvaj a přes idos zjišťuji, že to nemůžu na nádraží stihnout. Na Googlu nacházím taxislužbu a za chvíli už jedu na nádraží taxíkem. Autobus jsem pohodlně stihnul. Jel jsem z Plzně poprvé se Student Agency. Já vím, že se snažej, ale já chtěl vážně spát. Jenže nejdřív mě vzbudili, ať se připoutám, pak jestli nechci noviny. Pak pustili televize. Když už jsem zase usínal tak se slečna ptala jestli chci kafe, čokoládu nebo čaj podávaný zdarma. Zvolil jsem čokoládu, pak vybírali kelímky, opět jsem začína dřímat a slečna mě budila, ať uvedu sedadlo do vzpřímené polohy, že už jsme skoro v Praze. Jedu metrem rovnou do práce.
Ráno jsem pracoval na inovační agendě a odpoledne jsem si našel servis kousek od firmy a rozhodl jsem se konečně si nechat vyměnit gumy na motorce. Z té zadní už začaly lézt dráty. Poměrně nemluvný opravář celkem zručně vyměnil zadní gumu načež zjistil, že nemá nářadí na tu přední, takže mě poslal až do Radotína. Tam mi ji nějakej mlaďas vyměnil a poté si řekl zhruba o tisícovku více, než jsem měl domluveno s tím na Budějovické. Chvíli jsme se dohadovali, domluvili jsme se dvě stovky slevu se kterou souhlasil, ale pak jsem zjistil, že mi „asi omylem“ naúčtoval o stovku více za výměnu gumu. No autoservis Červený vážně motorkářům nedoporučuji! Ale z pneumatik mám radost. Pořídil jsem si Michelin Pilot Road 2 a zatím obrovská spokojenost. Mašina je nádherně ovladatelná a gumy držej jako přibitý. Až teď jsem viděl kolik gumy bylo sjeté na těch předchozích gumách. V práci jsem pak doháněl resty, takže jsem odcházel až někdy o půl sedmé večer. Jel jsem do PSI pro štít na Yardovu helmu, ale bohužel ho nemaj, tak jsem ho objednal a koupil si alespoň nějaké hi-tech mycí prostředky s nanotechnologiema. Měl jsem hlad a vzpomněl jsem si, že kdesi nad Hamrem by měla být hospoda co vychvaloval Jirka T. Zavolal jsem mu a za chvíli už jsem odkládal helmu na zahrádce restaurace „Na Vinobraní“. Krásná zahrádka, zapadající slunce a naprosto vynikající stejk mi perfektně zvedly náladu. Doma jsem vypral sadu kalhot a košil na příští týden a šel jsem spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat