čtvrtek 19. května 2011

Oklikou do práce

Ráno jsem úplně mimo, zjišťuju, že už nemám skoro nic na sebe. V pračce už tři dny leží vyždímané prádlo. Přisypal jsem do ní prášek a pustil raději znovu program praní. Něco jsem na sebe navlíknul, oklopil do sebe shake a sedám na kolo a jedu do práce. Je už skoro devět hodin, tak trochu šlapu do pedálů. Zkusil jsem, ani nevím proč, najít mostík přes řeku, který jsem viděl na mapách. Po bloudění a hledání jsem zjistil, že to bude asi vlakový most, na který se nedostanu. Takže fofrem zpátky. Jako by mi to nestačilo, zkusil jsem zkratku v průmyslovém areálu těsně před prací. Promyšlený systém slepých uliček mě dokonale zamotal. Místo běžných 15ti minut jsem nakonec jel něco přes půl hodiny. V práci dodělávám projekt a večer ještě řešíme IPO Linkedinu, který vystřelil o 100%. V pět sedám na kolo a frčím domů. Zkouším jet na rekord. Lidi zejména na procházkové cestičce za Temží nechápou (a neuhýbaj). Domů jsem dorazil o deset sekund za nejlepším časem a na místě jsem zkolaboval. Nemůžu dejchat, plazím se do kuchyně pro pití a rvu ze sebe oblečení a utírám pot. Kašlu a je mi zle. Rychle jsem do sebe nacpal nějaký jídlo, popadnul dech a jedu do pivovaru. Je tam dneska velká prohlídka a Paddy mě pověřil i vedením ochutnávek. Zoufale si vybavuju složení jednotlivých našich piv, původ chmelů a sladů. No nakonec docela pohoda, člověk jak je trochu přiopije, tak vyslechnou cokoliv. Stejně vždycky skončíme u rozdílu mezi výrobou „ale“ a „ležáku“.
Po prohlídce pomáham s úklidem a pak stačíme minicasky Guardsmana, protože si chci jeden vzít domů na oslavu narozenin. Přichází Will a stačíme ještě dva firkiny do kilderkinu, protože na nějaký akci chtěj mít zas jen kilderkin a my nemáme žádnej připravenej. Paddy navrhuje, že zajdem ještě na ochutnávky „na pípě“.
Nejdřív procházíme Windsor a prohlížíme nějaký hospody, co jsou na prodej a chlapi zvažujou, že by nějakou koupili a udělali z ní pivovarskou hospodu. Ochutnáváme pár konkurenčních piv a pak už kotvíme u Horse and Groom, kde maj prostě toho nejlepšího Guardsmana na světě. Obsluha a mistní lidé nás nadšeně zdraví a nějakej starší chlapík nás zve ke stolu a dáváme se do řeči. Hraje dneska muzika a je nám fajn. Po dvou pintách jdeme ještě dolů do Royal Oak. Neuvěřitelné se stalo skutečností, maj tam ještě lepšího Guardsmana než u Koně a Ženicha. Sedáma na zahrádku k ohňům a kecáme o dětech, o plánech na léto a o další strategii pivovaru. Zvedáme se po půlnoci a jdem domů. Doma jsem si ohřál kuře s kaší, udělal si velkou sklenici šťávy a omdlel na posteli oblečenej. Moje poslední myšlenka patřila tomu, že bych si měl nastavit budíka nebo aspoň zhasnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat