úterý 9. února 2010

Čtyři otázky

Ráno máme načasovaný odjezd na 7.20 a stíháme přesně. V práci jsem ve třičtvrtě na osm a těším se, že si v klidu zařídím věci hlavně kolem hypoték a daní, než dorazí kolegové. Nějak se mi tady absolutně nedaří ty věci vyřizovat při práci. Jaké je mé překvapení když ve výtahu potkám naši sekretářku a nahoře je Michael i Javier. Takže od rána se normálně maká. Analyzuju situaci MVNO v Anglii a připravuji si podklady pro dnešní meeting s Mathewem ohledně business plánů jednotlivých zemí pro další roky. Meeting začal poměrně poklidně - každý odprezentoval situaci v daných zemích a hlavní oblasti, které je potřeba řešit. Čekali jsme, že se určí nějaké priority a směr a rozeběhne se standardní plánovací proces. Mathew si nás vyslechl a pak řekl, že on má na to úplně jiný pohled a chtěl by zodpovědět pár základních otázek. Následně položil čtyři otázky, trochu nastínil svůj názor, aniž by něco vnucoval a pak se opřel, podíval na nás a řekl: "Pánové, a nyní čekám, že mi dáte na tyto otázky odpovědi." Javier ještě zavtipkoval, zda to stačí do čtyř a Mathew odešel. Jestli do té doby probíhala poklidná odpolední selanka, tak ty čtyři otázky způsobily menší masakr. Pochopil jsem, proč Mathew řídí celej ten cirkus. Naprosto přesně zacílil na základní body strategie, které je nutné definovat a jejichž určením se zodpoví téměř všechny zbývající věci. Proběhla poměrně bouřlivá diskuze a bude velká sranda sledovat co se začne dít, až se to začne řešit s jednotlivými zeměmi. Po schůzce jsme řešili s Michaelem ještě Slovensko a jeden projekt co přišel z centrály.
Domů jsem jel až skoro v šest. Míša připravila luxusní večeři - zapékaný losos s brambory a děti chtěli, abysme hráli na schovku. Nechal jsem se ukecat a musím říct, že mě to fakt začlo bavit. Zejména, když jsem byl schovanej za závěsem, což bilo do očí a kluci chodili po celým baráku, stáli vedle mě a koukali skrz dveře do zahrady, jestli tam nejsem a neviděli mě. Míša kreslí grafy pro svou bakalářskou práci. Objevila všechny "grafické" možnosti Excellu, takže grafy jsou stínované, 3D a s barevnými přechody v pozadí. Programátory od Microsoftu by měli postřílet - tohle má být nástroj na prezentaci výsledků a né hra kdo udělá zrůdnější kombinaci efektů.
Petr dneska dorazil do práce včas a večer byl na nejaké session flat matů (lidí co hledají spolubydlícího, nebo bydlení se spolubydlením). Při jeho zaměření na poměrně luxusní bydlení rychle zjistil, že je ve špatné partě, ale prej po pár Staropramenech se docela družil. Je půlnoc. Zítra nemáme auto, takže vstávám před sedmou. Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat