úterý 9. února 2010

Rýže na sushi

Míša dneska zabrala auto, takže Petr odjížděl někdy po šesté a já musel na osmou taky na autobus. V momentě, kdy autobus vjižděl do zastávky, mi došlo, že jsem Míše dal nejen auto, ale i všechny mé peníze. Vysypal jsem hromadu drobáků a zjistil, že mě za to popoveze aspoň do Windsoru. Tam jsem už kartou koupil lístek na vlak a ten hned jel, takže jsem byl v práci daleko dřív, než autobusem. V momentě, kdy jsem vcházel do dveří mě decentní pípnutí mobilu upozornilo, že mi začíná schůzka s Javierem. Tak to bylo těsný. Úplně jsem na ni zapomněl. Nebýt celého řetězu shody náhod, tak jsem ho tu nechal tak dvacet minut čekat. Strážný anděl si zase máknul. Poslední dobou se překonává.
Dopoledne dělám na analýze slovenského trhu a dokončuji analýzu O2 Home portfolia. Odpoledne řešíme s financemi CAPEXy pro výstavbu mobilních datových sítí. Volá Petr, že ráno jel do práce přes tři hodiny a mrznu někde na Kings Cross. Zase nejelo metro. V práci se mu všichni smějou, že to je v Londýně standard. Přes oběd jsem sběhnul do Cooperative, protože ty jejich web stránky dělalo nějaký prase webmasterovský, takže najít tam dovolenou snů je skoro nemožný. Konečně jsem padnul na informovanou agentku, která mi našla dovolenou přesně podle představ mé a Yardovy ženy - u moře, koncem června, polopenze, malý hotel, ale velké apartmány, v pokoji zvlášť místnost pro děti, klidná lokalita, ale blízko všemu, s bazénem u hotelu a hřištěm pro děti a případně hládáním, žádný Turecko nebo Egypt a samozřejmě letecky do 1.000 liber (30 tis) za celou rodinu. Agentka našla zájezd odpovídající požadavkům na Mallorcu. Všechno tak neuvěřitelně sedělo, že jsem ho hned zarezervoval s tím, že večer doplatím rezervační poplatek. Ještě jsem poslal poslední návrh, jestli by nechtěli strávit týden na anglické farmě, ale moře vyhrálo. Večer jsem tam šel složit zálohu. Zjistili, že mi dali špatnou cenu, ale zachovali se férově. Chvíli tam o tom sami diskutovali a nakonec tam nabouchali extra discount 250 liber. Tak se nechám překvapit.
Doma jsem měl dělat Sushi, ale nebyla rejže. Jel jsem pro ni až do Staines, ale Sainsbury tentokrát zklamalo. Koupil jsem nějakou pudingovou rejži a bude to muset stačit. Asi v osm volá Petr, že už končí v práci a jede k nám. Že když chytne teleport rychlík, tak už ve třičtvrtě bude ve Windsoru. Říkám, že pro něj zajedu a on chce dát jedno pivko v hospůdce, kde se scházíme. Jsem pro. Míša je proti. Takže žádné pivo se nekoná. Doma jsem dovařil Sushi a dražím nějaké další myčky na e-Bay.
Jo a abych nezapomněl, ráno jsem podepsal rezervační smlouvu na ten byt v Trutnově. Tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat