pondělí 8. února 2010

Kaptain's first day

Večer hledáme vhodné spoje pro Petra, ale bude nejlepší, když ho ráno na první den vemu do Slough autem. Překvapivě našel zpáteční spoj, že za 46 minut je ve Windsoru. Zcela vážně uvažuje o tom, že by zůstal u nás vegetit déle.
Nařídíl jsem si budíka na 6.45. V 6.50 mě vzbudil Petr v pyžamu, že jsme zaspali a že musíme vyrazit. V 7.07 jsme už seděli v autě, ale říkal jsem si, že na 7.20 to na nádraží nedáme. Byl brutální provoz a hromada semaforů. V 7.20 přesně jsme byli před nádražím. Jelo mu to ale až v 7.26 což mi radši ráno neřek. Vypravil jsem ho teda na jeho první pracovní den a sám jsem šel do práce. Rekordní čas o půl osmé ráno - stejně tam už nějakej maniak z financí seděl. Ty snad vůbec nechodí spát. Ráno jsem dal dokupy přípomínky ke kupní smlouvě na byt v Trutnově a pak jsem dodělával analýzy pro odpolední meeting. V deset byl briefing s Mathewem. Rešila se hlavně akvizice Jajahu (www.jajah.com). Oběd jsem nestíhal a podklady pro odpolední meeting jsem měl tak tak. Ale byli jsme pochváleni, takže super nálada. Ač jsem chtěl balit dřív, dorazil jsem domů stejně až kolem šesté. Děti mě vítaj jak kdybych nebyl měsíc doma. Míša vyráží nakoupit do Tesca do Slough a já hlídám raubíře. Volá Petr a je úplně vzteklej. Prý stál hodinu v tunelu v metru a pochopil, že je to tady standard. Už neuvažuje o tom, že by u nás vegetil déle. Míša na něj počkala a přivezla ho až někdy v devět večer. Byl tak rozhozenej, že nechtěl ani na pivo.
Celej večer se bavím hledáním dovolené. Zlaté katalogy. Někdy bych autory těch stránek zabil. Jako když hledáte konkrétní dovolenou, v konkrétním hotelu na konkrétní datum, tak je to peklo, ale dá se to. Když chcete něco obecného a za co nejlepší cenu, tak se to nedá. Nejlepší jsou vtipy typu: "V těchto hotelích jsou ve vybraných termínech dětí zdarma." Ale nenapíšou ty termíny, takže můžete zadávat den po dni každý den roku 2009. Výhrou je zájezd s dětmi zdarma.
Zatím jsme nevyhráli. Je jedenáct a já jdu spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat