neděle 29. srpna 2010

IoW Steam parade


Chtěl jsem vstávat brzo, ale vyhrabal jsem se až o půl desáté. Rychle jsem dojedl večeři ze včerejška, naložili jsme rodinku i psa a hurá smě Isle of Wight, kam jsme měli dneska namířeno. GPSka nás zase trochu povozila po krásách Anglie, místo aby to vzala rovnou na dálnici, která vede až dolů. Parkování jsme našli se štěstím, ale automat s odporem plival ven mou premier credit card. Druhou jsem si zablokoval minulý týden s klukama v hospodě, takže jsem začínal bejt dost zoufalej. Ráno mi volali z banky, začlo mi docházet, že proto, že mi zablokovali mou kartu. Nakonec jsem sehnal deset liber v drobnejch a šli jsme koupit lístky na vznášedlo. I tam mi kartu odmítli. Bylo to už skoro jasné. Volal jsem do banky a tam mi řekli, že jejich antifraudový systém automaticky zablokoval mou kartu, aby mě ochránil před jejím zneužitím. No super. Pak jsme si dali takovej kvíz:
"27. srpna tu vidím transakci za 81 liber, můžete mi říct, kde a co jste kupoval?"
"Hmm. To bylo včera, jo jasně, nákup v Tescu."
"Správně, a předtím tu je transakce za 4 libry."
"Nevím, to mohlo bejt cokoliv, helejďte se, sem to já, znám všechny bezpečnostní kódy, držím v ruce tu kartu!"
"Transakce za 4 libry - v poledne"
"Aha, oběd v Marks&Spencer"
"Správně! A teď otázka za deset bodů.." - dobře neřekla deset bodů, ale pochopil jsem, že takhle je klíčová.
"Dělal jste nějakou transakci na internetu?"
"Desítky!"
"Včera tu mám chybnou autorizaci od společnosti jménem Google."
"Aha jasně! Zkoušel jsem rozchodit ten jejich debilní Goolge Voice, ale vyrazilo mě to, že to není US kreditka!"
"Ano, tak to je v pořádku. Já nyní resetuji bezpečnostní nastavení vaší karty a vy ji můžete znovu používat."
Mates ztropil scénu, když viděl přistávat vznášedlo, kterým jsme měli letět, ale pak se zklidnil a cesta byla v pohodě. Jen Monty měl tep tak 200.
Jeli jsme elektrickým vláčkem a pak parním vlakem do Havenstreet, kde byla dneska Steam parade. No, když to srovnám se Steam parade v Abergavenny, tak se to snad ani nedá srovnávat. Tohle byla taková vesnická zábava. A být na Isle of Wight a jít zrovna do takovýhle díry byla skoro škoda. Kluci se svezli na parním kolotoči, kde Mates řval jak tur, tatínek si ochutnal pár piv ve zdejším pivním stanu, dali jsme skvělýho burgera a koukli na přehlídku historickejch motorek a jelo se zpátky do Ryde. Tady jsme strávili skvělé odpoledne na pláži. Mates byl z písku úplně hyn. Večer návrat do Windsoru, kterej sem celej prospal.

Žádné komentáře:

Okomentovat