pátek 20. srpna 2010

Návštěva z Plzně

Léto ve Windsoru bylo krásné a nabité zážitky. Poslední prázdninovou návštěvou byli Digi a Mrtvočich, kteří přijeli na tejden autobusem z Plzně. Vyměnili jsme si asi tři maily, kde mi oznámili záměr, následně datum a potom potvrdili, že dorazí. Stačil jsem den před odjezdem zavolat Digimu, aby si vzali spacák, že bychom mohli o víkendu někam vyrazit.
Autobus přijížděl ráno na jedenáctou. Celej den se nikdo neozýval, já klukům nevolal, protože roaming by měli drahej, tak jsem čekal, kdy daj vědět, že míří do Windsoru, abych jim šel naproti na nádraží. Když už jsem někdy v sedm večer koukal na net, zda ten autobus z Plzně vůbec dojel, ozvalo se zabušení na dveře a cestovatelé byli tady. První večer jsme dali luxusní sauničku, ve čtvrtek kluci prozkoumávali Londýn a večer jsme zašli do mé oblíbené hospůdky pod hradem – The horse and groom. Nebyla tam má oblíbená irská kapelka, ale hrály tam nějaký holky na kytary. Atmoška byla stejně příjemná jako vždycky. Na tuhle hospůdku budu vždycky vzpomínat. Zaskočil nás barman, kterej chtěl po Mrtvočichovi a Digim jejich ID. Digi měl českou občanku, kterou barman dost nedůvěřivě zkoumal. Mrtvočich neměl nic, takže mu nenalili a odmítli dokonce i mě prodat dvě piva najednou – přitom u mě to je naprosto běžná objednávka!
V pátek večer jsme dali grilovačku na zahradě – super večer s pivkem, co kluci přivezli a grilovanejma pstruhama. Popíjelo se, kecalo se a nechtělo se jít spát a přitom jsme měli vstávat v šest ráno. Pojali jsme úmysl vyrazit na Lake district a to jsou skoro 4 hodiny cesty, takže jsme chtěli vyjet brzy, abychom si to tam stihli užít.

Žádné komentáře:

Okomentovat