pátek 21. května 2010

Máte tam prach

Tohle byl opravdu divoký týden, zakončený fantastickým prodlouženým víkendem. Začalo to stěhováním. Už celý minulý týden jsme postupně s Míšou balili a připravovali se na opuštění našeho současného domečku v Old Windsoru. Vše vyvrcholilo v sobotu ráno, kdy dorazila paní z firmy co kontrolovala inventář a stav nemovitosti. Nejdřív panikařila, když viděla, že máme všude věci a děti spokojeně u stolu koukají na nějakou pohádku na notebooku. Ujistil jsem ji, že můžem začít nahoře, že to dole stihnem vyklidit, než to projde.
Vzhledem k tomu, že jsem se snažil stav vylepšit a dal jsem dohromady zahradu, spravil nějaký nábytek a izoloval okna, tak jsem myslel, že by tohle mohli ocenit. Ani náhodou. Přejížděla prsty nahoře na rámech dveří a zaznamenávala každé smítko. Teď už přišel dopis s vyjádřením a všechno nám to řádně opražili. Skončili jsme po poledni a přesunuli jsme se k Vlastovi do Windsoru, kde budu mít teď týden své útočiště. Na uvítanou mi místní policajti dali pokutu 25 liber za to, že jsem o 15 minut překročil limit na parkování během vykládání věcí. To sou momenty, kdy by člověk klidně i vraždil. Večer jsem odvezl rodinku na letiště a cestou zpátky mi volal Vlasta, že je s Petrem v Londýně a koukaj na finále fotbalu. Dorazil jsem za nima. Příjemně jsme poseděli a pak jsme se vraceli 51 km z hospůdky domů (já nepil). Tady to člověku ani nepřijde.

Žádné komentáře:

Okomentovat