středa 31. srpna 2011

Medical Canabis

Ráno jsem se překvapivě vzbudil už o půl deváté. Došel jsem si na snídani a pak už se mi nechtělo spát. Rezervoval jsem si autobus do Kelowny na další den a vyrazil do města. Cestou na Robson street jsem zahlédl ceduli s lístkem marihuany. "Medical Canabis - dispense point" hlásal nápis pod ním. Vešel jsem dovnitř. Seděla tam sympatická dredařka. Ptal sem se jí, o čem to je. 
"No pokud máte nějakou nemoc, která je oficiálně uznaná na seznamu nemocí co léčí canabis, tak si tady můžete legálně koupit co potřebujete. Co vás trápí?"
"No, já dost trpím na ekzém," odpověděl jsem.
"Výborně! Ten je na seznamu nemocí," radostně mi potvrdila dredařka, "Chcete se stát členem? Stačí vám potvrzení od licencovaného doktora."
"Díky moc, já jen projíždím, mě spíš zajímalo, jak to tu funguje. Je krásný vidět, že to může normálně fungovat v civilizovaný zemi."
Dostal jsem letáček a odkulhal směrem na Robson street. Probelhal jsem Robson street, kde jsou shopy, ale nákupy mě nelákaly. Chtěl jsem si dát čínu, ale měla zavříno. Koupil jsem nakonec nějaký bagety a jel znovu do outdoor shopů dokoupit spacák a možná stan a vařič. Nakonec jsem skončil jen se spacákem a ještě jiným, než jsem původně chtěl. Prostě buď to neměli skladem, nebo velikost, nebo něco. Je to celá ulice obchůdků a já tam strávil čas až do zavíraček. Hladovej jsem hledal v okolí nějakou pravou čínu. Našel jsem, ale byla samozřejmě taky zavřená. Naštvanej jsem jel zpátky na hostel. K mému překvapení přesně ta čína, co byla zavřena na West Broadway byla kousek před hostelem. Objednal jsem si "Thousand Peppers Chicken" a těšil se na gurmánskej zážitek slibovanej v recenzích na foursquare. Ten se teda nekonal. Ze všech dobrých jídel co dělali, jsem si vybral to nejhorší. Tisíce papriček bylo jídlo skládající se z obalovaných kousků kuřete nevalné kvality v hromadě osmažených suchých (!) papriček a pepřů všech barev. Měl jsem strašnej hlad, tak jsem vyjedl všechno kuře a statečně sežvejkal pár těch suchejch paprik. Aspoň, že ten zelenej čaj měli vynikající. Zaplatil jsem 14 dolarů a mohl jsem jít domů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat