neděle 28. června 2009

Michal David

Ráno jsem vstal už v deset a vymýšleli jsme co podnikneme. Na Trutnov počasí nic moc, navíc tenhle měsíc musíme šetřit. Tak jsem navrhnul, že bychom mohli vzít děcka do O2 Žlutých lázní do toho jejich koutku a my se tam zatím naobědváme. Jen co jsem to dořekl psal na ICQčku Yard, že bychom mohli děti vzít do O2 Žlutých lázní. Takže dohodnuto.

Jako by náhod nebylo dost dohodli jsme se, že pojedeme MHD a sejdem se až tam. Ale potkali jsme se v autobuse na Budějovické. V Žlutých lázních probíhalo dnes finále grilování. Bohužel organizátoři to pojali spíše jako soukromou akci, takže týmy ve stáncích lemujících prostor před pódiem grilovaly a ochutnávala jen porota. Doufal jsem, že když bude grilovací den budou tam různé grilované speciality. Že by se kuchaři u grilů co tam normálně jsou mohli trochu rozvášnit. Leč mýlil jsem se. Špíz, klobása, flaksa. To bylo vše co nabízeli.

Aby to těm hladovějícím lidem nebylo líto, tak jim na pódiu zpíval na playback Michal David. No a k dokreslení těch hrůz tam točili do kelímku Gambáče 11ku za 33 Kč. Míša si dala ovšem vrcholnou specialitu. Laté, které ji dali do dvoudecového plastového průhledného kelímku s brčkem za 60 Kč. Navíc naprosto nepitelné. Ač prostředí tam je skutečně nádherné a spousta super sportovišť, tak doprovodné služby jsou na tak hrůzné úrovni a za tak nekřesťanské ceny, že to věru nebude můj oblíbený podnik.

Děti ale byly spokojené a užily si tam super den i to počasí nám dopřálo. Na mě nějak sedla únava z předchozího týdne, takže jsem byl dost hotovej a na půl hoďky jsem tam dokonce usnul.

Cestou domů nás spláchnul ještě pěknej slejvák. Doma jsem Míše konečně smazal Ubuntu, která ji na jejím Toshiba Satellite U300 vůbec pořádně nefungovala a nainstaloval konečně Windows 7 RC1. Zatím velká spokojenost. Všechno hned fugovalo, beží to svižně a vypadá to super. Zalehnul jsem zase až po půlnoci.*

Žádné komentáře:

Okomentovat