pátek 26. června 2009

Zase panika

Ráno jsem teda opravdu, ale opravdu nechtěl vstávat. I tak jsem byl v práci před devátou. Na doporučení Jirky Č. jsem zkusil novou cestu od Kačerova a je dobrá. Jediné její riziko vidím ve slušném počtu hospod, které ji lemují ;-)

Už po příchodu jsem viděl, že je zas nějaká panika. V jednu odpoledne bylo totiž jednání boardu a my dostali zase na poslední chvíli zadání předělat hromadu věcí ve čtyřletém business plánu. Stihl jsem ještě jednání s jedním dodavatelem řešení QR kódů a pak jsem ostatním pomáhal s předělávkou prezentace business plánu. O půl jedné byl už Standa hodně nervózní, ve třičtvrtě už byl nepříjemný a říkal, že to nemůžeme stihnout vytisknout v povinných šesti kopiích. Podcenil skutečnost, že ve firmě je několik velkých tiskáren v každém patře a pater je deset. Vše jsme v klidu stihli vytisknout a po odevzdání zjistit, že tam jsou asi tři slidy špatně. Takže kluci tiskli novou verzi a šli nahoru to všem ještě v těch prezentacích vyměnit.

Měli jsme jet do Trutnova, ale počasí není nic moc a tak jsme zůstali doma. Já jsem hlídal raubíře zatímco šla Míša dokoupit nějaké zásoby jídla a po jejím návratu jsem šel na jednání kvůli stavbě FINEPu naproti baráku. Teď koukám na Uvolněte se prosím a dopisuju deníček.

Žádné komentáře:

Okomentovat