sobota 7. listopadu 2009

Farmářský trh

Vstávám asi v jedenáct. Balím se a jdu se podívat na farmářský trh, který je ve Windsoru každou první sobotu v měsíci. Koupil jsem si dva vynikající sejry (jeden kozí), domácí chleba, výborné džusy a opravdu skvělou domácí šunku. 15 liber zase v čudu a dochází hotovost a z kreditky se hotovst brát nedá, bylo by to totiž dost drahý. V poledne jsem si šel s agentkou prohlédnout byt v centru. Je krásnej, prostornej jak kráva a s třema ložnicema jen za 1.089, jenže jakmile jsem se zmínil o psovi, vypadalo to špatně. Pak mě vzala ještě do jednoho domu, který jsem ale už viděl. Je na rušné silnici a není to nic moc, kromě toho, že kuchyň je třeba celou přemalovat. Je fakt, že je zas kousek od centra a jen za litra. Po prohlídkách jsem obešel snad všechny realitní kanceláře ve Windsoru a všude jsem se zaregistroval, protože ti Sterlingové, kteří mi mají pomoct najít bydlení, neodvádí zrovna dobrou práci a co si nenajdu to nemám. Nakonec jsem si chtěl projít ještě Long Walk, ale dal jsem to zas jen do půlky, kde se mi udělalo zase docela zle a tak jsem šel raději domů. Doma jsem si udělal Pizzu co jsem včera koupil ve Waitrose a pak jsem se dorazil tím chlebem, šunkou a sejrem a zapíjel to těma džusama. Plánoval jsem prát, uklidit a umejt nadobí, ale nesebral jsem na to síly. V TV jsem koukal na maraton Red Dwarfa a šel jsem spát zas někdy po půlnoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat