úterý 10. listopadu 2009

První naděje

Ráno autem do práce. Navigace obsahující i TMC mi doporučila docela luxusní cestu, kde jsem nestál skoro v žádné zácpě. Jen mě u firmy vyhodila jinde než jsem čekal a tak jsem omylem vyrazil opačným směrem a než se šlo otočit, tak jsem ujel asi kilometr, kterej jsem si cestou zpět celej poctivě odestál.
V práci zpracovávám jeden projekt, říkejme mu třeba Macael. Zároveň se mi podařilo domluvit prohlídku dalších několika domů. Tak snad už něco proboha dopadne. Pokusil jsem se vyplnit povinný formulář pro Scotland Yard, ale zkrachoval jsem na NI, "prove of existence" a podobných radostech. Zároveň mi asistentka poslala sadu školení, kterou mám absolvovat. Nepustilo mě to ale do systému. To už je několikátý případ, kdy nemám přístup do firemních systémů. Strávil jsem tím zase asi hodinu času, ale podařilo se vybádat, že změnu mého e-mailu nevydejchaly automatické systémy generující konta a hesla. HR se to pokusí prý dát do pořádku. Upozornil jsem je, že ale trvám na zachování své staré e-mailové adresy.
Na oběd jsem si zaběhl do SubWay a dal jsem si malou bagetu. Kupodivu jedno z nejlepších obědových jídel, co jsem tu doposud měl. Odpoledne práce na Macaelu. Ve tři hodiny už máme téměř pravidelné setkání dole ve Starbucks na kafi s Vlastou. Škoda, že tady není víc lidí z CZ party, ale to se postupně nějak zařídí. ;-)
Volali mi z realitky, že v Saxon Way v Old Windsoru berou naši nabídku na 1.350 - no zrovna to vůbec nejdražší co jsme poptávali. Řekl jsem jim, že jim během zítřka dám závazné stanovisko.
V pět jsem vyrazil do Windsoru na prohlídku domů. Důvěřujíc své nové navigaci jsem se nechal zatáhnout do bezohledné zácpy, ve které jsem strávil asi 20 minut. Agentka taky nestíhala, takže před barákem jsme byli úplně nastejno. Dům v Albert street není vůbec špatnej. Obrovskej obývák, jedna místnost navíc dole a dvě ložnice nahoře. Za 1300 je to ale dost a lokalita vypadá jako dost anonymní řadovka. Když si vzpomenu na děti se skautskými šátky v Old Windsoru (Saxon Way), tak bych byl raději tam.
Potom jsme jeli do domu hned vedle Long Walk těsně pod hradem. Agentka se mi ztratila a já zaparkoval asi 800 m od domu. Došel jsem tam raději pěšky podle Google Maps.
Krásnej barák v luxusní lokalitě. Dole dvě místnosti (obývák a jídelna + nádherná kuchyň). Nahoře tři místnosti, ale do té poslední se jde skrz jednuá místnost nebo dost hustým točitým schodištěm. Navíc inzerovaná cena je 1550. My dali nabídku na 1400, ale stejně to je mimo náš rozpočet. Agentka ale tvrdila, že už cenu snižovali a že vzhledem k tomu, že bychom to brali hned, tak bychom mohli mít slušnou šanci.
Po prohlídkách jsem vyrazil domů. Stavil jsem se v číně koupit si večeři, ale zjistil jsem, že jsem asi v práci nechal peněženku. Takže domů a cpu se suchou bagetou. Najednou zvoní telefon co tu je instalová v domě. Když jsem to zvednul, tak mi přednahraný hlas oznámil ať nepokládám, že to není žádnej reklamní hovor, ale že mi zdarma volá britská vláda. První co mě napadlo, že lidi nemaj představu, kolik tyhle hovory zdarma stojí. Hlas mi dál důležitě sděloval, že to nemám položit, ale pozorně naslouchat. Pak začal kvákat něco o vldáním programu, který mě zbaví všech dluhů. Hned jsem si řekl, že vláda asi zvýší daně, protože takovej program pro dobráky co se zadlužili za dovolené a širokoúhlé televize musí stát slušnej ranec peněz. Rozčílilo mě to natolik, že jsem položil a zapnul svou 72cm starou vakuovou televizi a koukal na Přátelé.
V devět jsem volal Míše přes Skype a probrali jsme alternativy bydlení. Vypadá to teda na Saxon Way, nebo Eton Wick, kam půjdu zítra. Řešili jsme i finance. Je to teď fakt neuvěřitelný. Plat těžce nadprůměr, skvělý místo a počítám každou libru. Dnes přišly peníze co jsem dostal v rámci rellocation package. Krásných 4,5 tis liber, na které nemůžu šáhnout, protože tady chtějí 2 měsíce depozit a jeden nájem dopředu, což při nájmu zhruba 1,5 tis. liber měsíčně činí hádejte kolik? Ano, vyhrává pán v modrém co tipoval 4,5 tis. liber. V praxi to znamená, že zneužívám kreditku. Dneska mi z banky volali, jestli je všechno v pořádku a jestli vím, že prvních 6 měsíců mi na kreditce nenaskakuje žádný úrok ani když do konce měsíce nesplatím čerpání. Dobrá informace. Přesto bych se do toho nerad chytil. Provedl jsem revizi financí. Vrátil jsem 20 tisíc ze 40 co mám půjčených, na e-Bance je -70 tisíc a jinak nikde nic. Skoro jsem se bál si otevřít pivo za 1,5 libry, ale musel jsem se nějak uklidnit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat