čtvrtek 9. června 2011

Mám řidičák

Ráno jsem jel do práce, kde se nekonal workshop. Prošli jsme aspoň projekty z posledních týdnů a připomínkoval jsem prezentaci k tomu poslednímu. V poledne jsem si zaběhl na magistrát pro řidičák. Vrátili mi ho a ještě mi nabídli, že mi vystaví novej na novou adresu. To už budu mít tři. S tím se dá nějak existovat. Musel jsem to oslavit a tak jsem zašel do sousední Plzeňské pivnice. Úžasná čtyřka s klasickou atmosférou, rozšafnou číšnící, skvělou Plzní a výbornou klobásou. Odpoledne jsem vyzvedl kluky ze školky a dorazili Yardovi se kterejma jsme udělali grilovačku v Hostivařským lesoparku. Luxusní počasí, děcka blbly a my ani nepodpálili les. Bylo to tak fajn, že když jsem si myslel, že je tak sedm bylo asi devět. Než jsme to pobalili, než jsem tu zvěř a sebe vykoupal šel jsem spát zase někdy po půlnoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat