pondělí 5. září 2011

Harley

Vstáváme ve čtyři ráno. Domem vládne klasickej ranní ruch a z verandy je cejtit závan marihuany. Kolem páté přijíždí autobus a všichni zmizí. Dal jsem si prát prádlo a poklidil jsem na baráku. V osm mám dopráno a uklizeno a vyrážím do Kelowny domluvit půjčení motorky. V půjčovně maj posledního Harleye, Road Kinga. To je přesně ten, co jsem chtěl. Domluvil jsem se s nimi, že si pro něj mohu odpoledne zajet, nakoupil jsem v Superstoru a jel zpátky na Red House. Je tam partička z karavanu a dobře se bavíme. Kolem jedné se vrací pickeři a po obědě jedem s Joskou pro Harleye. Nebudu vám lhát, měl jsem strach, když jsem na něj poprvé usednul. Je to obrovská a těžká bestie a chlapík co mi ho půjčoval neopomněl zdůraznit, že platím úplně za všechno co bych tam mohl poškodit nebo poškrábat. Bez nehody ale dojíždíme až na Red House, kde je nikdy nekončící párty. Šéf sadů Roger prý prohlásil, že pickeři musí mít každej osmej den volno, jinak začnou chlastat každej den. Měl pravdu, ale to volno jim nedal. Přidáváme se a grilujem klobásky a popíjíme pivka. Zase jdu spát až v jedenáct. Joska usíná s Roxanne na gauči.

Žádné komentáře:

Okomentovat