úterý 21. července 2009

Nikdo nic neřekl

Ráno se mi teda z postele fakt nechce. Navíc motorka zůstala včera v práci a Míša jede do ZOO. V devět je ale naplánována schůzka, takže musím máknout, abych to stihnul. Přicházím v 9:00. Hned ráno trochu panika. Týden se jim snažím říct, že se něco děje, ale nemají čas. Včera mi dokonce bez informace zrušili naplánovanej meeting. Dneska panika proč jim nikdo nic neřekl. Prostě normálka.
Dopoledne zpracovávám agendu kolem projektů grupy. V 11.50 přesně už na mě čeká T.V. se kterým jedu na TCD, dnes výjezdní. U Bansethů se stává naším oblíbeným místem. Oběd byl vynikající a najedli jsme se během 20 minut. To je prakticky skoro stejně rychle jak ve firemní kantýně, jen bez stání front.
Odpoledne mě Marek, který tam celý den zoufale prohledává účty od cesťáků za posledního půl roku vyprovokoval k tomu, že jsem také konečně zpracoval cesťák z dubna. Ten z před čtrnácti dní má ještě čas. Když už jsem byl v tom dal jsem se do vyřizování veškeré administrativní agendy, kterou jsem doposud odkládal. Než jsem se nadál bylo třičtvrtě na šest. Je zase hezky, takže beru mašinu a hurá domů. Míša je nějaká depresivní poslední dny a tak se ji snažím rozveselit Mojitem. Docela se daří. Kluci už od sedmi demolují pokojík a stále ještě nespí. Je devět a já jdu koukat na Teorii velkého třesku (Big bang theory).*

Žádné komentáře:

Okomentovat