středa 1. července 2009

Motorkou do Plzně

Ráno MHDčkem pěkně zase přes Kačerov. V práci jsem zpracoval podklady pro next genereation networks pro grupu. Na angličtině mi dneska lektor pouštěl Black Books a vybírali jsme z toho typické obraty. Po obědě jsem pomáhal kontrolovat čísla ve čtyřletém business plánu. Tak, tak, že jsem stihnul odpolední jednání, které bylo jedním z nejpřínosnějších setkání poslední doby. Skončili jsme ale až po páté hodině, takže jsem rychle makal zpět do kanceláře, kde jsem se převlíknul, po krátkém přemýšlení zavrhnul nápad stavit se ještě doma a vyrazil jsem směr Plzeň, kde jsem se měl potkat s mou oblíbenou partičkou Plzeňáků.

Po měsíci, kdy jsem kvůli nalomenému žebru nemohl jezdit, sedám zase na motorku a vyrážím. Už po najetí na jižní spojku na mě dopadají první kapky a to co se žene směrem od baranďáku nevypadá dobře. Řekl jsem si, že si aspoň zapnu bundu a zastavil jsem na benzíně. Během chvilky se spustila doslova stěna deště. Za chvíli tam zastavují ještě tři motorkáři, sedáme do bufetu u benzínky a probíráme situaci. Já si dal aspoň večeři a zkusil jsem se podívat na meteoradar. Nevypadá to vůbec hezky, ale mohlo by se to vypršet a přehnat.
Po asi 40ti minutách se zdá, že se otevřelo okno mezi dvěma průtržemi a tak se rozhoduju risknout to aspoň přes baranďák. Cestou mě ale chytá průtrž a nutí mě zastavit na další OMV benzínce. Tam už propadám docela depresi. Déšť neustává a meteoradar a bleskoradar ukazujou ošklivé věci. A motorkáři nejsou bleskuvzdorní jako plechovkáři. Když déšť trochu ustal zkouším popojet, ale na kopci vidím před sebou směrem od Plzně skutečné peklo. Temné mraky křižuje každou chvíli blesk. Nemá to cenu. Otáčím stroj a jedu domů. Cestou jsem ještě trochu zmoknul. Přísahám si, že jakmile budou peníze, musím si nechat vyměnit tu zadní totálně sjetou pneumatiku. Měl jsem chvílema vážně slušnej strach.
Doma nikdo není, protože rodinka odjela do Trutnova. Jsem naštvanej, ale pár videí na YouTube mě dostává do lepší nálady. Otevřel jsem si konto na CZshare a stáhnul pár dílů BlackBooks. Dopisuju deníček a zvažuju, zda má cenu si otevřít ještě lahvinku vína na které jsem dostal právě hroznou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat