čtvrtek 16. července 2009

Tak zas nic

Ráno se oblékám do montérek, což je v mém případě oblek, košile a kravata a razím na jedno supertajné externí jednání. Končíme v jedenáct a jedu do práce a už cestou se připojuji na telekonferenci ve které plynule pokračuji poté co jsem dorazil do kanceláře. Končíme po dvanácté a jedu s Jirkou Š. na Telco control day. Dneska stály žebra za starou belu. V práci je závěrečná panika kolem čtyřletého business plánu. Vše co se rýsovalo kolem nové struktury, vypadá zase že nebude. Už mě to fakt štve, nikam se to neposouvá a člověka to pak začíná štvát. Odpoledne jsem byl narychlo pozván ještě na schůzku ohledně housingové strategie. Padala chytrá slova jako "cloud computing", "managed services", "strategic aliances" a tak podobně a přitom jediné co bychom potřebovali, je postavit další kvalitní housingová centra, protože ještě pár let budou zákazníci především chtít flek, chlazení, elektřinu a kvalitní konektivitu. Jenže nejprve se musí udělat analýza jestli je to core business, jestli to nejde udělat dráž a s někým jiným a tak. Odpoledne se předváděl anděl co dovede. Za ten déšť včera snad ani nemusel. A nebo si žehlí něco do foroty.
Doma jsem se jen otočil a šel jsem za klukama na floorball. Našli jsme místo venku. Žrali tam komáři, byla tam tma a červený míček na zeleném podkladě jsem fakt neviděl. Vůbec mě to dneska moc nebavilo a příliš jsem se tím netajil. Navíc potom nikdo ani nechtěl do hospody. Tak proč jsme vůbec šli hrát?!
Doma kecáme s návštěvou, dopisuju deníček a jdu spát. Zítra už je pátek. To byl zase fofr.

Žádné komentáře:

Okomentovat