úterý 14. července 2009

Strážný anděl

Ráno je hnusně, takže nechávám mašinu doma a jdu pěšky. Cestou jsem pěkně zmoknul, ale stejně mám nějak docela dobrou náladu. Ani nevím proč. V práci předělávám jeden výpočetní model a také uzavíráme rychlovku "Cloud computing". Znova projednáváme s Markem nové uspořádání po změnách na našem oddělení. Od kluků z devítky jsem si taky vyžebral testovací SIM a tak testuji tu krabičku z Taiwanu. Docela dobrý udělátko, ale aby to byl fakt hit, tak by to chtělo na naší straně ještě hodně práce a při kreativitě product managementu to asi nemá ani nejmenší šanci.
Odpoledne jsem dal na chodově vyprat božíhodový kravaty. Cestou domů jsme jeli za chlapíkem ve starém kabrioletu Cadillac DeVille Convertible z r.1969 s českou značkou veterána. Starší chlapík, kowbojský klobouk, sedadla v bílé kůži, nádherné staré auto a pod zrcátkem dvě bílé plyšové hrací kostky. Rukou jen tak poklepával do rytmu na karosérii. Prostě pohoda, jazz.
Doma jsem četl klukům pohádku. Podle jejich názoru však málo, protože když jsem odešel, tak spustili šílenej řev.
K večeři máme houbové řízky (a to je v ledničce ještě plná krabička žampiónů) s opečeným bramborem. Po večeři Míša zdobí perníčky co napekla klukům a já jsem udělal Mojita a sednul jsem si s notebookem na balkón. Vychutnávám večer s chladivým a osvěžujícím nápojem a výhledem na kopce nad kterými zapadá slunce.

Dneska se mi zase připomenu můj strážný anděl. Mám naprosto spešl týpka. Alespoň podle teorie Ivana K. Dějou se mi totiž často naprosto neuvěřitelné věci, které normálního člověka nikdy za život nepotkají a jak říká Ivan, tak je to proto, že se můj anděl každou chvíli někde zakecá a nedává bacha. Pak se podívá co se stalo a vyjekne:
"Šmarjááá sorry, sem nedával bacha! V pohodě, to nějak zařídíme, se fakt omlouvám, v klidu, to vynahradím!" No a pak se mi stane zase taky nějaká strašlivá a neuvěřitelná náhoda co se normálním lidem nestává a co mi hrozně pomůže. Takže můj život je pak sled neuvěřitelných průšvihů a kiksů přesně vyvážený hromadou neuvěřitelně šťastných náhod. Mám rád svůj život. Mám rád svého strážného anděla.

Žádné komentáře:

Okomentovat