čtvrtek 2. července 2009

Pípající hodinky

Ráno jsem slyšel pípat budík na hodinkách a v polospánku jsem přemýšlel, jak to ti Švýcaři dělají, že mechanické hodinky pípají dokonale elektronickým zvukem. Sám od sebe jsem se vzbudil až v osm a až když jsem pročítal mobil, tak jsem si všiml prošlého alarmu a došlo mi, že moje hodinky žádný budík nemají.
Ráno jsem po dlouhé době příjemně posnídal na devítce a pak jsme měli jednání s financemi kvůli aktuálnímu stavu 3G kejsu. Docela je překvapilo, že většina těch čísel není zcela smyšlená a minimálně za nima je nějaký myšlenkový pochod. Po krátkém meetingu kvůli novému organizačnímu schématu, kde jsme si všichni v naší skupině řekli, že nikdo nic neví, jsem vyrazil na TCD. Dnes se jednání protáhlo, ale díky zajímavým tématům to fakt nebyla nuda. Odpoledne jsem zpracoval podklady pro konzultanty, připravil věci kvůli školení a omluvil jsem se Španělům, které jsem urgoval kvůli smlouvě s Facebookem o které mi naši lidé tvrdili, že jim ji několik měsíců Španělé nedodali. Ukázalo se, že hlavním důvodem bylo to, že si ji od nich nikdo nevyžádal.
Je skoro sedm večer a já si musím ještě zarezervovat letadlo a hotel v Madridu na příští týden a o půl desáté je firemní akce v RETRO baru. Dresscode: tepláky.

Žádné komentáře:

Okomentovat