středa 23. prosince 2009

2009 na FaceBooku

Na Facebooku je aplikace, která dělá výtah ze statusů posledního roku. Nefunguje zas tak dobře, takže jsem to projel sám a udělal jsem si vlastní skladbu. Tak takhle vypadal ten loňský rok na mé stránce Facebooku:

Si dava pivecko U Kozla a vydejchava zkousky. Ma temne podezreni, ze byl na uplne jine zkousce ▪ Uz je ve vlacku miricim zpet do maticky Prahy (aspon doufam teda!) ▪ do sebe kopnul kozlika v restauraci Kovarna a zas nemel sanci dat si veceri ▪ jde na kafčo k přátelům do devítky. ▪ dělá na čtyř tisící padesátý šestý verzi content strategy z dalšího pohledu, dalšho člověka a jde si otevřít dobré víno, protože jinak to fakt nejde... ▪ vyuzil kratke prestavky ve workshopech a vychutnava posledni Plznicku na terase pred check-outem. ▪ se vratil z Obroku dobitej jak pes. Bylo to skvely - diky Plzenaci! ▪ tak ted jsem kychnul a to byl teda masakr. Kua zlatej misionar. ;-) ▪ je trochu chladno, jdu z prace domu, presto vsak musim si rict: 'To slunce se ma, to nedela nic, jen blouma po nebesich.' ▪ usnul během videokonference. ▪ Sangria je vyborna ale letadlo za chvili roluje po letisti. budte nekdo tak hodnej a zavolejte mi v pet rano!!!! ▪ Šlaka! Jsme v pasti! Vsechny vyjezdovky hlidaj cajti. Prvni co zkusil odjet nadejchal pul promile... ▪ si uvedomil, ze si vazne vazi sve zeny. Sedim ted u O2 brany, popijim limcu, protoze pivo uz mi nedelalo dobre a posloucham Nohavicu ▪ jede na Ludvikovu boudu, kde bude Kohat slavit svatbu a bude tam BSK a Dab a Raspa a dalsi a bude to veeeelikyy! ▪ parnik, mojito, slunicko... ▪ s Jeronymkem na ceste do Zatce na Docesnou. ▪ prave prisel na dalnici o kameru... ▪ Kotva, Krakonos, krasa... ;-) ▪ čeká už půl hodiny na hovor z londýna a je nervózní jak kačer Donald před porodem. ▪ sakra vyhlasen letistnim rozhlasem - to uz tu dlouho nebylo. aspon jsem si zkusil "fast track odbaveni". jen pro business tridu a pro Hobbity ;-) ▪ Andel prekonal vsechny dosud nasazene latky! Tohle vypada, ze se sichruje do foroty. ▪ 4 hours ago? Sakra to sem toho moc nenapasla nesapal nespala no proste sem jeste uplne na kasi! ▪ panika měsíčního balení do Londýna vtěsnaná do jediné hodiny. :) ▪ v pubiku The Herschel Arms popiji John Smith's Extra Smooth. ▪ s detma na hristi v Hyde parku ▪ tak nevíme. Velkej barák v Maidenheadu, nebo menší řadovka ve Windsoru? ▪ nakoupil tydenni zasoby Plzne a jede vlackem dom ▪ dostal novou hracku Palm Pre :) ▪ Budvarek na CZ.NIC party ▪ Tak jo zacina se mi tu fakt libit. A ten clovek co mi tvrdil, ze tu vsechny prachy prochlastam... pch! ... Ale mel pravdu v patek jdeme s chlapama zas na jedno. ;) ty kraso uz jsem si potykal s pulkou hospody a ta je tu prej 500 let ▪ je v totální depresi, protože si uvědomil, že se mu blíží suchej měsíc... ▪ Tady kalamita jak na Sibiri. 3 cm snehu a you Big Benu 4. ▪ Je v TU - jedno rychly v kotve.

Žádné komentáře:

Okomentovat