středa 23. prosince 2009

Snídaně u Drgyho

Ráno mi je naprosto pekelně zle. Proklínám trutnovské sládky, co vaří Krakonoše. Ta čtrnáctka se jim fakt nějak nepovedla. Přiběhl mě vzbudit nějakej pochybnej pes a došlo mi, že spím u Drgyho. Marcela mě přeje dobré ráno a chystá mi snídani. Krásné probuzení. Opatrně do sebe soukám kafe a nějaké housky se salámem. Drgy stále vyspává a já venku pozoruju jak občas proletí chodec, který nahoře na kopci neodhadl kluzkost chodníků. Fakt se mi do toho marastu ven moc nechce, ale nějak nemám sílu organizovat cokoliv jiného. Drgy se budí a dáváme polévku, co už Marcela přichystala k obědu. Volám jestli mě tam někdo nevyzvedne, ale všichni jsou někde mimo. Koukám na můj 15kg kletr a chystám se k odchodu. Nakonec se ale Drgy nabídnul, že mě hodí, takže šťastně dorážím domů do Roklinky. Tam se snažím rozchodit internet, protože ještě musím dělat něco do práce. Rozeběhl jsem ho až za asistence Pepy, protože tam má nahozený ochrany přes MAC adresy. Nakonec jsem stejně pořešil jen pár mailů a hlavně převedl finance mezi bankovními konty. Ze běžných splátek hypotéky a pojištění začíná teď být operace srovnatelná s praním špinavých peněz přes švýcarská konta. Z HSBC v Anglii převádím peníze na internetový MoneyBooker a z něj do eBanky ze které posílám peníze do mBanky, kde realizuji všechny platební příkazy. Odpoledne dorazila Míša s prckama, takže tu je veselo. Ač jsem celý den unavený usínám až někdy kolem půlnoci v obýváku na gauči.

Žádné komentáře:

Okomentovat