úterý 15. prosince 2009

Box v hospodě

Ráno podruhé co jsem tady mrzlo, takže jsem musel rozmražovat auto. V práci jsem byl ale dostatečně na čas, abych stihl zaparkovat. Je to fakt dost slušná motivačka, když jinak za parkování cvaknu 3 libry, když mám štěstí na levný parkoviště a jinak 6. Zjistil jsem ale, že kolegové parkují u Tesca před firmou a každé tři hodiny jezdí přeparkovat.
Ráno jsem dodělal základní analýzu německého churnu a detaily na prezentaci ohledně tendru na 4. mobilní licenci v ČR. Od půl desáté byla schůzka naší strategický party. Javier odprezentoval rozpočet na rok 2010, nový program motivace zaměstnanců ve firmách skupiny a výsledky průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Znovu jsem oceňoval jeho neuvěřitelnou otevřenost a upřímost ve všech tématech. Zejména co se týkalo rozpočtu. Řekl, že náš původní rozpočet byl nějaký a byl schválen, protože odvádíme požadované výsledky, ale potom v kontrastu s tím, že všechny firmy skupiny byly požádány o drastické škrty, se čistě pro férovku, řeklo, že škrtem taky odpovídající část. Byl to docela boj a řešily se jednotlivé položky. Mimo jíné i rozpočet na cestování. Tam mě potěšily údajná slova našeho generálního: "Buď tu můžeme mít skupinu lidí zodpovědnou za strategii jednotlivých firem, kteří tam pravidelně cestují, nebo tady ty lidi mít nebudem. Mít tu partu, co sedí ve Slough a zjišťuje co se děje v jednotlivých zemích přes telefon nedává žádný smysl."
Výsledkem je, že příští rok nebude žádná úprava platů ani o inflaci a jsme bez rozpočtu na konzultační firmy. Společnost zjišťuje, že stejné informace dokážou dát dohromady i její lidé a nejen drazí konzultantni. Cestování však není nijak omezeno. Celkově beru výstup naprosto kladně.
Po naší schůzce jsme se přesunuli do Windsoru na vánoční oběd. Oběd byl výborný, atmoška v pohodě. Hlavním tématem byly příběhy z absurdního prostředí místní hromadné dopravy. Ceny jsou na úrovni taxíků a služby na úrovni rozvojových zemí. Po zkušenostech odsud chovám hluboký respekt k veřejné dopravě v Praze. Dojedli jsme a hned hurá zpátky do práce. Tihle lidi se snad fakticky neuměj bavit.
Odpoledne jsem dodělal prezentaci ke 4té licenci a o půl šesté jsem vyrazil do ASDY koupit klukům dárky. Z ASDY jsem jel domů do Old Windsoru, kde jsem si vzal věci na plavání a vyrazil zpět do Windsoru do Leisure centra. Dal jsem dneska 42 bazénů a jeden tobogán. Po týhle zabíračce jsem se stavil v hospůdce před barákem na zasloužené pivko. Byla tam stará partička dnes obohacená o partu holek co chtěly pustit SkySport Extra, kde byl zápas v boxu. Ukázalo se, že seděly mezi diváky a vyváděly takové dryje, že je kamera často zabrala. Mezi zápasníky byl i týpek z Old Windsoru. Jsem tu sotva měsíc, ale cítil jsem k němu naprosté sympatie a přesně ten pocit "náš člověk". Navíc ostatní říkali, že pravidelně chodí právě do týhle hospy. K radosti celé hospody chlapík vyhrál, takže se pak náležitě slavilo. Dal jsem 4 klokaní piva (Fosters) za 12 liber celkem a rozloučiv se s ostaními jsem vyrazil domů zalehnout. Je půl jedný, já dopisuju deníček a už fakt musím spát. Poslední dny se mi nepodařilo jít spát před jednou a vstávám každý den o půl osmý. A to jsem zvyklej spát až 16 hodin denně!

Žádné komentáře:

Okomentovat