úterý 15. prosince 2009

Bezchybný den

Ráno po příchodu do práce po mě šéf chce najednou naprosto něco jiného. Prý mají v Německu problém s odlivem zákazníků a potřebují zjistit co se děje a jak to řešit. Chvilku jsem si nebyl jistej, jestli to myslí vážně, nebo si dělá legraci. Upozornil jsem ho, že o německém trhu nevím ale naprosto vůbec nic. Ujistil mě, že mi pošle všemožný podklady, ale že potřebuje výstup během dneška. Byl jsem přesvědčenej, že nemůžu na nic převratnýho přijít, ale nakonec se mi podařilo objevit v číslech určité souvislosti a během odpoledne jsem dal dohromady výstup, který popravdě překvapil i mě. Jsou to přesně momenty jako je tenhle, kdy mám neskutečný pocit zadostiučinění, že prostě jsem na správným místě a dělám správnou práci. I když sebevědomí a skromnost jsou další dvě z nepřeberného množství mých nejlepších vlastností, tak si stejně, jako asi mnoho dalších lidí celkově zas tolik neveřím a občas si říkám, jestli jsem se nedostal tam kde jsem naprosto omylem. Jako by toho za ten den nebylo dost, tak se ukázalo, že předběžné závěry mé analýzy situace kolem 4té licence na českém trhu se už potvdily. Prostě a upřímně dneska jsem odcházel z práce naprosto spokojený sám se sebou a to je strašně dobrá věc. Na oslavu toho jsem zajel do Leisure centra ve Windsoru a dal jsem si 40 bazénů. Teda já tam dorazil v osm s tím, že si dám 40 bazénů. Ale zavírali v devět. V 8.15 jsem měl 15 bazénů a vypadalo to v pohodě. O půle jsem nebyl ani na třiceti. Čekal jsem, že nás tak nejpozději ve třičtvrtě vyhodí, takže jsem začal makat co to dalo. Ve 45 jsem měl 35 bazénů a v sobě už hromadu napolykaný vody. Už jsem nemohl, ale chtěl jsem dát tu čtyřicítku, takže ač vysílenej a každou chvíli polykající vodu, tak jsem zabral co to dalo a za dalších cca 6 minut jsem dorazil těch posledních pět. Dneska to byl fakt vítěznej den.
Cestou z bazénu jsem měl puštěný rádio a běžela tam zrovna nějaká hra parodující Star Trek, CIA, MI5, prostě všechno. Měl jsem nějakou dobrou náladu a vážně jsem se u toho mlátil smíchy. Dvě scénky mě naprosto rozsekaly. První byla, když partička hlavních postav (typicky britsky mluvících týpku s ženskou) odposlouchávala nějakýho rusáka na jeho lodi.
Rusák se silným ruským přízvukem:
"Come on, my girls, I am sorry, today I am very tired so two of you needs to go" /Zvuky rozčarovaných holek/ Rusák pokračuje: "Of course, I am just joking!"
A tak dále, po nějaký době jeden z těch anglánů říká:
"Hele a není divný, že rusák na svý lodi mluví anglicky?"
Popravdě mi to do tý doby nedošlo. Ostatní ho okřiknou, ať nemá debilní dotazy. Po nějaké době je zase "záběr" z ruské lodi, kam zrovna přišla návštěva a vítá toho mafiána:
"Dobryj děň"
"No, no, no, only english here. I need to prakticize for my big interview tomorrow!" odpovídá mafián. A to už jsem se fak bavil.
Potom poté co sledují odposlechem jak rusák potápí nějakou loď a řeší, zda s tím mají něco dělat, načež dojdou k závěru, že se jich to netýká, zjistí najednou agenti, že v jejich lodi začíná být podezřele hodně vody. Plánují záchranný plán a vypadá to, že jediná šance je opravit díru v lodi zvenčí, nebo plavat někam nazdařbůh k pevnině. První týpek tam tomu druhýmu říká, že je v hajzlu, protože neumí plavat. Ten mu s britským klidem odvětí:
"Neither do I" /ani já ne/
Pak tam příjde ta agentka a říká, že má dokonalej plán jak se zachrání. Vemou nějaký věci, potopěj se k díře a postupně ji opraví tak, že se budou střídat.
"Vidím jednu, nebo dvě chybičky v tvém jinak skvělém plánu" říká jeden z těch borců.
"Cože? Vyloučeno, můj plán je naprosto bezchybný" kontruje agentka (a teď si představte tu krásnou britskou žmoulanou angličtinu jak ona říká: "What? Impossible. My plan is flawless!" "Každý z nás bude pod vodou dvě, maximálně tři minuty."
"Obávám se, že já a tady John strávíme pod vodou podstatně déle," namítá chlapík.
V tu chvíli jsem vystupoval z auta a šel si objednat čínu k večeři. Vzpomínky na hru ve mě vyvolávaly výbuchy smíchu, které musely připadat těm číňanům za barem minimálně podezřelé.
Btw. ani v devět nevyhodili posledního zoufalce co tam ještě plaval. Doma jsem koukal na TV, dolaďoval na webu konfiguraci auta a spát jsem šel někdy v jednu. Mám plán pustit si celou sérii trpaslíka postupně před spaním. Už třetí večer bojuju s dokoukáním prvního dílu. Bude to asi delší projekt.

Žádné komentáře:

Okomentovat