čtvrtek 17. prosince 2009

Práce hotova

Dneska, protože je všechna hlavní práce hotova, se věnuji dohánění e-mailů a nastudování analýz, které jsem dostal v průběhu předchozích dní. V poledne nás Mathew pozval na menší posezení v board roomu. Zdálo se mi to jako poddimenzované, ale ukázalo se, že se vejdem docela v pohodě. Stoly se prohýbaly jídlem a pitím, předaly se ceny nejlepším zaměstnancům a kouzelníci procházejíce mezi lidmi ukázali pár triků. Prostě klasika. Všichni se jinak radují hlavně z toho, že soud zakázal stávku Britských aerolinií. Oficiální důvod byl ten, že tam měli asi 10 procent hlasů bývalých zaměstnanců, kteří už nejsou zaměstnanci BA, ale ve zdůvodnění soudce uvedl, že škody způsobené společnosti (tím myšleni lidé, nikoliv kapitalističtí majitelé) mnohonásobně převyšují škodu způsobenou tím, že nemohou stávkovat. Navíc označil 12ti denní stávku během vánoc a nového roku, oznámenou jen pár dní před začátkem a zasahující milión nevinných lidí za vysoce nemorální a proti dobrým mravům. Nelze než zatleskat a souhlasit a mít radost z toho, že tu byl soud schopen rozhodnout snad během dvou dní. A že zafungovalo něco co fungovat má, že stát má především chránit své lidi proti jakékoliv zvůli. Těch milión lidí by mohlo jít a zmasakrovat kanceláře BA, ale soud to prakticky udělal za ně a udělal to podle mě správně. Stát kombinací svých mocí má zastupovat lidi. Navíc zrovna cabin crew nejsou nějací přetěžování ubožáci. Pracují pár dní v týdnu (a to ještě většinou jen pár hodin) a berou 50 – 70 tisíc liber ročně. Průměrný Brit bere pod 20 tis. liber ročně. Mě se ovšem tyhle věci netýkali. Můj let byl naplánován na zítra a návrat na 4. ledna, což jsou dny, kterým se stávka vyhnula. Přesto jsem si předsevzal aspoň rok nepoužívat služby BA. Pokud se oni dokážou mstít lidem, měli by jim lidé ukázat, že nejsou nepostradatelní, jak si myslí. Samozřejmě očekávám, že ve výsledku, to všechno cvaknem tady na daních.
Po mecheche u Mathewa jsem vyrazil do města koupit kufr a konečně dorazit otevření konta v ČR u HSBC. Kufr jsem koupil a usmlouval jsem takovýho akčního týpka z 50ti na 30 liber. Pak jsem ještě zjistil, že začaly povánoční slevy a neodolal jsem a koupil jsem si džíny Piere Cardin zlevněné z 50ti na 10 liber. Účet jsem však neotevřel, ukázalo se, že potřebují ještě nějaký účet od vodárny, nebo elektrárny, který jsem fakt neměl. Řekl jsem jim, že jsou šílenci a že díky průtahům jsem objevil a otevřel si účet u Moneybooker, který jsem založil on-line během 10ti minut, že jen chci zjistit, jestli nemaj lepší sazby, když už jsem jednou ten šílený proces započal. Omlouvali se a vysvětlovali to procesy a vymlouvali se na Českou republiku, že prý jsme hrozný byrokrati. V práci se začala intenzivně řešit 4tá licence. Seděl jsem s Javierem a potom jsme telefonovali s Mathewem. Musel jsem jim vysvětlovat, že je v ČR úplně jiná situace než před rokem a MVNO, podle mého názoru vznikne nejpozději do konce roku 2012 a my tomu musíme přízpůsobit naší strategii.
O půl šesté jsem vyrazil domů. Dneska žádné sportování, protože musím celý byt naklidit, neboť jsem rozdal klíče sousedům aby zalévali kytky a taky se musím zabalit, protože zítra ráno v sedm letím zpátky do ČR.
Balení není moje silná stránka. Vemu tu věc, tam něco, přitáhnu si kufr. Uklízím dokumenty, píšu na Facebook, koukám na televizi. A dneska byla kvalitní nabídka. Přátelé, How I Met Your Mother, Misfits a Big Bang Theory. Do toho jsem si pekl bagety, abych měl něco k jídlu a likvidoval jsem zásoby v ledničce v pořadí podle data trvanlivosti. Tímhle jsem se vydržel bavit zhruba do jedné do rána, kdy jsem konečně vyrazil do postele, ale při každém zalehnutí jsem si vzpomněl ještě na nějakou drobnost a znova jsem běhal dolů do kufru.

Žádné komentáře:

Okomentovat