sobota 12. září 2009

Čínská polévka

Neděla byla takový poklidný den zpestřený divadlem pro děti ve Šterboholech, kde jsem zároveň nakoupil suroviny na výrobu čínské pikantní pálivé polívky. Sezamový olej jsem teda vůbec nesehnal a i v některých dalších věcech jsem musel improvizovat. Doma jsem se dal do velkolepého vaření, kdy jsem ušpinil i nádobí, které nemáme. Na konci mého snažení byl výtvor, který byl netradiční, velmi chutný, ale nenazval bych to čínskou pikantní pálivou polévkou. Nepodařilo se mi zejména dosáhnout vhodné konzistence, protože Solamyl udělal jen podivné hrudky, které jsem raději postupně všechny vylovil. Příprava té záhady mi zabrala celý večer a ochutnávali jsme snad až kolem desáté. Pokud někdo máte dobrý tip na recept, nebo na to, kde nejlépe sehnat suroviny (sezamový olej, směs pěti koření, atd.) tak sem s tím!

Žádné komentáře:

Okomentovat