sobota 19. září 2009

Unavenej den

Vstávám kolem jedenácté a tak rovnou obědvám. Míša je z těch hor nějaká nachlazená a trochu nepříjemná, samozřejmě i díky mému vstávání. Děti a ona jsou prý vzhůru už od sedmi. Když čtu děckám pohádky navrhuje, že zajede sama nakoupit. Souhlasím, ale po chvíli je změna a bere obě děti a automaticky předpokládá, že pojedu taky. Nejsem z toho nadšen, ale nakonec jdu. V garáži mi vyčte unavený výraz a řekne mi ať jdu domů. Jdu domů a dám se do uklízení. Vystěhoval jsem sotva nábytek z obyváku a už jsou zpátky. Divím se jak je to možné, protože nákupy se mnou se pod dvě hodiny nedaj dostat a zjišťuju, že byli jen dole v Bille. Jeroným mi navíc říká, že si mysleli, že bude tatínek spinkat. Míša dopoledne navrhla, abychom šli s K. na procházku do parku. Pavel K. už volá, že je před domem. Míša je prý unavená a zůstane raději doma. Když bere do ruky lux, tak jí varuju, ať nezkouší uklízet obývák. Nechci abych večer zase slyšel, že ona celý den jen makala a já nic.
S Pavlem berem děti do parku. Zloběj celkem v rámci norem. Chvíli jsme na hřišti s kladkou a pak jdem procházkou kolem přehrady ke stánkům s hřišti za přehradou. My dáváme pifko, děti nauka a Jupíky a blbnou na skluzavce s pískovištěm. Je krásný den a nálada se výrazně lepší. Volá Míša, kde jsme. Říkám, že už hřišť za přehradou a u toho spodního.
"Tam co jsou volejbalový kurty"
"Cože? Jaký kurty, jo já asi vím," ukončuje Míša hovor.
Za chvíli volá, kde jsme, znovu opakuji, kde přesně jsme. Rozčílila se, že šla do Rybářský bašty.
"Tam ale široko daleko žádný kurty nejsou," bráním se.
"Však mi to bylo divný, co to plácáš za blbosti," zlobí se, ale nakonec jde nahoru za námi. Dorazila i Dita od Pavla a kecáme hlavně o rodinách a trochu o práci. Domů se vracíme až v půl sedmé, nálada už je v pohodě.
Doma jsem dorazil úklid obýváku a koukáme na Superstar. Večer jsem objevil super web na asijské suroviny. Udělal jsem si pokusnej nákup, ale cena překračuje současné volné cash flow, takže dokončení musím nechat na čas po výplatě. Dopisuju deníček a jdu spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat