neděle 11. října 2009

Hlídám kluky

Ráno jsou kluci docela ohleduplní, ale Matesovo "Táto boba!" mě vyhnalo z postele. Je hustý, jak malý děti jsou na své výtvory hrdí a svolávají celou rodinu, aby je patřičně pochválila a ocenila. Byl jsem tam jen já a Jeroným, ale i ten přišel a prohlásil, že to je fakt slušná práce.
Rozdal jsem jogurty z ledničky a sám jsem tam poskládal co se dalo, abych se nasnídal. Udělal jsem si ještě kafe a vyrazili jsme na nákupy, protože doma nebylo nic k jídlu. Ve Štěrboholích jsem nám chtěl všem koupit čínu, ale šli jsme kolem KFC, kde měli k dětskému menu opice, takže kluci dostali kuřecí kousky s hranolkama a já si dal tu čínu. Byla dost hnusná. Kluci si krátili čas tím, že zdolávali zábrany kolem sezení tam a zpátky. Zatímco jsem nakupoval v DM drogerii, tak kluci zůstali venku a skotačili po sádrových zvířatech, která tam měli vystavené kvůli nějaké soutěži o dovolenou na safari nebo co. Pobaveně jsem sledoval, jak je bezpečák nejprve s hrůzou sledoval, pak je šel hlídat a pak ukecal slečnu co tam obsluhovala kolo štěstí, aby je zabavila.
Pak jsme šli nakoupit do Sparu. Kluci si sedli dovnitř do košíku a skandovali zatímco já řídil a snažil se vymyslet co nakoupit. Po nákupu jsme jeli domů, kde jsme posvačili a pak jsem se je snažil dostat do postele. Odmítali to, takže jsem do ložnice zalezl sám, protože jsem byl úplně hotovej. Spal jsem asi dvě hodiny, když přilezli a začali po mě skákat jak šílení. Seřval jsem je a chtěl znovu usnout. Už jsem neusnul, ale oni ano. Ve čtyři odpoledne. No co, řekl jsem si, aspoň nebudou nepříjemní a šel jsem vařit. V šest jsem je šel zkusit vzbudit, ale poslali mě do háje. Dělám sushi a grilovaná kuřecí křídla. V sedm dorazila Verča a vstali kluci. Baštíme křídla a já s Verčou kecáme a popíjíme vínko. O půl deváté dorazila i Míša.
Spát jdem někdy kolem půlnoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat