pátek 9. října 2009

Na pifko do Kotvy

Budím se tak nějak sám od sebe už v sedm hodin. Je mi překvapivě dobře. Jdu se osprchovat a zase se mi vybaví vzpomínky na společné sprchy, které byly (a snad ještě jsou na Strahově). Razím na tramvaj a až v tramvaji kombinuji Idos, Google maps a DP Plzeň, abych dal dokupy vhodný spoj do Prahy. Ideální je autobus v osm z CANu. Stíhám ještě vynikající držkovou v bistru na nádraží a domlouvám se se stewardkou v autobuse, že když spím, tak nechci pít, nechci noviny a ani hýbat se sedačkou. V práci jsem krátce po půl desáté. V autobuse se potkávám s Markem, který mě chválí za ten vtip. Korejec se prej rozesmál nahlas.
Dopoledne dělam na update statusu CDMA projektu. Na oběd jsme dnes vyrazili na Kopeček. Přidal se k nám i Milan, kterého jsem vlastně neviděl od doby, kdy jsem dělal pohovor do Londýna. Bavím se s ním i o alternativní nabídce od T-Mobile.
"Zbláznil ses? Ty musíš do Londýna. Víš co by se dělo, kdybys nejel? Polovina lidí by byla zklamaná a polovina by měla radost. Všichni ti Šebestové, co stále řikají, že narazíš. Tak to by bylo přesně ono!"
Takže rozhodnuto. Pojedu do Londýna a čekám už jenom na smlouvu.
Z práce jsem se dostal až někdy o půl sedmé. Poslední autobus do Trutnova jsem stihnul na minutu přesně. V autobuse jsem si dal zase teleport a probral jsem se až v Trutnově. Překvapilo mě, jaká tam byla brutální zima. Abych vypadal aspoň trochu slušně, tak jsem si natáhl mikinu s kapucou přes košili a zamířil do Kotvy. Tam jsem dostal přes hubu málem už na baru. Nějakej mlaďas odešel na záchod a když se vrátil, tak tam už neměl pivo. Nadával Kačánymu, že mu ho nedal. Řekl jsem, že dal, že jsem to viděl, ale nevšiml jsem si, kdo mu ho vzal. To ho dost nadzdvihlo. Radši jsem popadnul piva a šel ke stolu, kde byl Standin s kolegou, Jiřin a Káťa od Drgyho.

Žádné komentáře:

Okomentovat