úterý 13. října 2009

Inovace bez legrace

Ráno mi není dobře. Domluvil jsem se s Markem, že když mi bude zle, zůstanu doma a budu pracovat z domova. Zapínám si notebook a snažím se dělat na prezentaci. Míša ale kamsi zmizela a nechala mi tam Matese, kterej se permanetně něčeho dožaduje a skuhrá. Absolutně se nemůžu soustředit. Po hodině to vzdávám, beru auto a jedu do práce. Jen jsem dosedl v kanceláři za stůl přiběhl Marek, že se mám účastnit videokonference "Innovation day", která poběží celé odpoledne.
Jako vždy se nepodařilo rozchodit ten zběsilý namakaný a brutálně konfigurovatelný systém. Obraz jsme viděli (ač klasicky na malé obrazovce vedle, zatímco naše ksichty se promítaly přes celou stěnu naší zasedačky), ale nic jsme neslyšeli. Posuňky jsme se dohodli, aby nám zavolali na pevnou linku a připoslechem jsme se připojili. Kvalita je ale nesrovnatelně horší. Je to jako poslouchat hovor u vedlejšího slunečníku na pláži u moře. Slyšíte hlavně šum vln a občas do toho kousky hovoru a to jen, když druhá strana mluví hlasitě. Jakmile se začali bavit mezi sebou, tak jsme neslyšeli vůbec nic. No prostě to bylo celý na draka. Hlavně, že tam byli ze všech zemí vyjma nás. Machrujem asi jak šetříme.
Marek tam byl na úvod a pak odešel na Staff ke Standovi. Řekl, že se vrátí na prezentaci z naší firmy, ale nevrátil se a po SMSkách mi poslal co mám říkat. Nakonec jsme se stejně nedostali na řadu, nebo spíše protože jsme byli na obrazovce za všemi v místnosti a oni koukali spíše dopředu na projektor, tak na nás zapomínali. Seděl jsem tam do půl páté do večera. V jednu mi Marek jen přinesl bagetu abych nezdechnul hlady.
Před odchodem s práce ještě chvíli kecám s Petrem K., který se zrovna také zkouší dostat na jednu pozici do Londýna. Domluvili jsme se, že by bydlel u nás - jako Joey. :)
Doma je masakr, máme tam další dvě děti a všechny dohromady demolujou byt. Míšu málem trefilo, když pokreslili fixkama postel a koberec v pokojíčku. Browsuju po netu, ale je to trochu náročnější, protože monitor je pokreslenej fixkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat