středa 14. října 2009

Večeře v Dock House

Ráno Míša odešla s Jeronýmem na logopedii a já zůstal sám s Matesem. Hned po probuzení si dávám zdravotní slivovici a pak se vypravuji a průběžně pouštím Matesovi na YouTube další díly krtečka. Není to jednoduché, protože některé díly odmítá a já musím klikat, dokud není spokojený. Míša slíbila, že přijde do půl deváté a pak mě hodí do práce autem. Je půl deváté a pět minut a já si dávám dalšího panáka slivovice na uklidnění. Když Míša dorazila, tak jsem byl úplně v pohodě.
V práci jsem v 9:15 a snad poprvé za tu dobu, co Marek naplánoval Staff meetingy na středu devět ráno se stalo, že všichni přišli včas a já dorazil pozdě. Ale posílal jsem včas omluvnou SMS, takže to je v pohodě. Na Staffu se dozvídáme, že z důvodu úspor se nesmí nikam lítat. No tak hlavně, když ušetříme, to že pak vůbec netušíme co se děje a nemáme vliv na rozhodovaní ve skupině už asi není tak důležité. Po Staffu dávám rychlej oběd v kantýně a ve dvanáct už jsem na conf callu ohledně služby ICQ2SMS. Španělé jsou z ní nadšení a chtějí vědět podrobnosti. Odpoledne odepisuju centrále na dotazy ohledně našich služeb a dělám analýzu pro prezentaci o aktuálním stavu projektu CDMA. O půl šesté se balím a vyrážím do Dock House, kde máme závěrečné posezení týmu, který pracoval na projektu Salamanca. Výbornej večer, vynikající jídlo a skvělá Plznička. Poseděli jsme do desáté večer a domů mě hodil Tomáš Š. Míša už spala. Na ICQ jsem se potkal s Joskou a tak kecáme o tom jaké to je být dlouho s kámošem někde stále spolu. Jak potvrdí asi každej, kdo to zažil – ve dvou je to vždycky záhul. Jdu spát ještě před půlnocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat